Blogia
La Màquina Enigma

Artur Tallada

Us explicaré quines són les coses que més m'agraden. M'agrada molt llegir: les meves preferències són les noveles de fantasia (en espacial tota la saga d'El Senyor dels Anells de J.R.R. Tolkien). També m'agraden els llibres que estan relacionats amb la informàtica, ja siguin noveles o llibres tècnics (per cert, aquest estiu he llegit Fortalesa Digital, me'l va recomanar un company vostre i està super bé. També us el recomano).

fortalesadigitalv1b

Per descomptat, també m'agrada tot allò que té a veure amb els ordinadors: fer blogs com aquest, treballar amb imatges... més que res provar noves possibilitats de la informàtica. Els jocs d'ordinador també m'agraden molt, però estic tan enfeinat que no em queda temps per jugar-hi. Tot i així els meus preferits són les aventures gràfiques i els jocs d'estratègia. Un joc en el que vaig jugar molt va ser Warcraft II (... una passada):

 

WC3ScrnShot_020802_161604

0 comentarios