Blogia
La Màquina Enigma

Sara Reverté Saiz

Les meves sèries de televisió preferides són: Els Simpsons, Perdidos, Camera Café, Los Hombres de Paco i Anatomia de Grey. Els estils que m’agraden més són les comèdies i les serioses amb un toc romàntic.

Els Simpson és la meva sèrie preferida amb diferència, i tinc un munt d’objectes de la sèrie: carpetes, llibretes, figures, estoretes per al ratolí...

Al cinema hi vaig molt poc, però les meves pel·lis preferides són les de por. Les solo mirar amb la meva mare i la meva germana, a les quals també els agraden les pel·lícules així.

Sóc una persona una mica solitària i prou avorrida, no m’agrada sortir de nit i quedo relativament poc amb els amics. Molts dels que em coneixen diuen que soc curta de paraules, seriosa i ingènua. De petita era totalment al contrari. Sóc una de les més petites de la classe.

Encara que m’agrada fer esport, no solo trobar temps per practicar-lo, i quan tinc temps, llavors no en tinc ganes. Encara que posats a triar el bàsquet m’agrada molt.

Els videojocs m’encanten, en tinc de tot tipus i per donar i vendre. Els que he jugat més, és a dir, els meus preferits són: Los Sims (amb totes les expansions) i Rayman. Ara mateix m’agradaria tenir el GTA San Andreas, els Sims 2 i Crazy Taxi 3.

La lectura m’interessa bastant, però tinc temporades: de vegades no em desenganxo d’un llibre, i de vegades no en toco cap en molt de temps. Per acabar, dir que llegeixo la revista que es diu Conocer la Ciencia, i la recomano ja que tracta de temes molt curiosos i interessants.

0 comentarios