Blogia
La Màquina Enigma

Gemma Reverté

El que més m'agrada són els esports: la gimnàstica rítmica. El que també és interessant per a mi, és l'internet per a pugue chatejar i comunicar-me amb els meus amics i coneguts. M'encanta surtir de festa per la nit i no m'agrada gens estudiar, encara que ho veig com una obligació per a tenir un bon futur. Les pel·lícules i la música es un acte molt interessant ja que et transmeten cultura en les pel·lícules i imaginació en la música. La música t'ensenya a recordar, a pensar moltes vegades i a disfruta. I les pel·lícules te mostren imatges pasades o reals depen de com van succein i del gust que tu tinguis.

M'encanta esta sempre al carrer, amb els amics,... anar amb moto pel poble. I anar al cinema de tant en tant.

Vull estudiar psicologia despres de fer el batxillerat social (Itinerari B) si la meva nota de tall de selectivitat no m'arriba a la nota de psicologia faré magisteri, i si tampoc puc accedir-hi, faré un mòdul.

En el meu temps lliure no estic mai a casa, sinò que aprofito més que mai per estar amb els amics i els meus interessos.

M'agrada respectar i que hem respectin, ja que així sempre et tractaran bé.

0 comentarios