Blogia
La Màquina Enigma

Maria Moragrega Castellà

 

El que més m'agrada són els llibres de fantasía, ex: Harry Potter, El senyor dels anells... També altres llibres que amaguen continguts que actualment, no estan molt ben vistos encara, com el llibre de fortalesa digital, el codig da Vinci... I sobretot els llibres que acabats de llegir, et donen algun missatge entenedor o que et pot servir algun cop en la teva vida. Odio els llibres de guerres, terror, amor, etc.

Uns temes dels que més m'interessen són: tot el relacionat amb l'ordinador: l'Internet i els videojocs. Uns dels quals els més bons i entretinguts són: Els sims 2, Imperivm I, Imperivm II, Imperivm III, The thing, the simon the sorcerer 3D... Mes o menys podem veure que m'encanten els jocs de estrategia, lluita i planificació a l'hora de jugar. Les plataformes també m'agraden, però es fan pesades i massa repetitives quan portes un cert temps jugant-hi.

En aquestos moments eL Batxillerat que tinc planificat per estudiar és: El humanístic. M'encanta anar de viatge (sobretot fora d'Espanya), anar a la platja, passejar amb la colla, menjar gelats, jugar amb les meves mascotes, fer rabiar a la gent i sobretot PARLAR! No tinc res més a dir, bueno sí: Adèu, besets.

0 comentarios